عكس/ ثبت قرارداد گردان با سپاهان
شهاب گردان ساعتي قبل در اصفهان قراردادي به مدت يك و نيم فصل با سپاهان منعقد
كرد.
او و صادقي دروازه‌بان‌هاي سپاهان در نيم‌فصل دوم خواهند بود



تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 13:26 نويسنده : Hamidreza ا

رم4 – میلان 2 / فصل عجیب و غریب روسونری ادامه دارد/ فاجعه

میلان در شبی کابوس‌وار در خانه رم چهار بر دو شکست خورد. آرژانتینی‌های رم فوق‌العاده بودند و نیکولاس بوردیسو و پابلو اوسوالدو یک گل و اریک لاملا دو گل زدند تا مردان زدنیک زمان در این بازی پیروز شوند.

میلان در دقایق پایانی دو گل زد اما این جبران

نمایش بی‌نهایت ضعیف آنها را نمی‌کند.

بازی با سرعتی بالا آغاز شد و در همان دقیقه 13 بود که پابلو اوسوالدو کرنری که خودش گرفته بود را ارسال کرد و نیکولاس بوردیسو آن را با سر به گل تبدیل کرد.

میلان به دنبال گل تساوی بود اما رم در دقیقه 24 گل دوم را زد. پس از آن که مائورو گویکوچه‌آ موقعیتی عالی را از استفان الشعراوی گرفت، رم با همکاری فدریکو بالتزارتی و فرانچسکو توتی، و سانتر دقیق این بازیکن کهنه‌کار به گل رسید. پابلو اوسوالدو در هوا به ماریو یپس غلبه کرد و دروازه مارکو آملیا را باز کرد.

 

میلانی‌ها بهت‌زده شده بودند اما اوضاع بدتر هم می‌شد. این بار دانیله دروسی سر فرصت توپ را در اختیار گرفت و آن را به اریک لاملا 20 ساله داد تا او سومین بازیکن آرژانتینی شود که برای رم مقابل میلان گل می‌زند.

رم در نیمه دوم هم عالی بود و پس از آن که توتی موقعیتی عالی را از دست داد، لاملا در دقیقه 61 توپ را روی سانتر بالتزارتی گرفت و دهمین گل فصل خود را هم با شوت زد.

رم در دقیقه 78 ده‌نفره شد. مارکینیوش، مدافع برزیلی این تیم در حالی به دلیل استفاده از دست در فاصله 30 متری دروازه خودی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد که برای جریمه‌اش یک کارت زرد هم کافی بود.

گویکوچه‌آ در دروازه رم عالی بود اما میلان دو گل به رم ده‌نفره زد. ابتدا جیامپائولو پاتزینی در دقیقه 87 روی خطایی که گویکوچه‌آ انجام داد از روی نقطه پنالتی گل‌زنی کرد و سپس بویان کرکیچ در دقیقه 88 مقابل تیم سابقش گل زد، اما این گل‌ها برای بازگشت میلان کافی نبود و رم فاصله خود را با این تیم به 5 امتیاز افزایش داد. رم ششم است و میلان هفتم.



تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 13:23 نويسنده : Hamidreza ا

مالاگا 3- رئال مادرید2  / اختلاف به 16 رسید/ به امضای پلگرینی

مصائب رئال در لالیگا ادامه یافت. آنها این بار در ورزشگاه لا روزالدا سه بر دو به مالاگا باختند تا حتی جایگاه سوم خود در جدول را هم در خطر ببینند. رویای قهرمانی آنها هم عملا نابود شده چون فاصله 16 امتیازی با بارسلونا جبران‌شدنی

به نظر نمی‌رسد.

ژوزه مورینیو با ذخیره کردن ایکر کاسیاس همه را شگفت‌زده کرد و آنتونیو آدان به شکلی عجیب در دروازه مادرید قرار گرفت. رئال در نیمه اول بهتر کار کرد و همکاری کریس رونالدو و آنخل دی‌ماریا در چند صحنه موقعیت‌های خوبی را ایجاد کرد.

 

اما مالاگا در نیمه دوم نمایشی دیگر داشت. در ابتدا روی حرکت عالی خواکین سانچس، بازیکن کهنه‌کار مالاگا در سمت چپ، توپ به ایسکو روی خط محوطه جریمه رسید و این بازیکن 20 ساله با کنترل توپ آن را به گوشه پایین دروازه آدان زد. گلی که کاسیاس آن را دریافت نمی‌کرد.

مالاگا دست به حملات گسترده زد و آدان خوش‌اقبال بود که دروازه‌اش در آن چند دقیقه باز نشد. اما مادرید هم دست به حمله زد و در دقیقه 69 به گل تساوی رسید. کریم بنزما در محوطه جریمه در حالتی نامتعادل بود و ضربه‌ای زد که توپ پس از برخورد به سرخیو سانچس کاملا تغییر مسیر داد و وارد دروازه کابایرو شد.

مالاگا در دقیقه 73 به گل دوم رسید. سانتر گامس را خواکین تلاش کرد با پشت پا بزند اما توپ در نهایت در مسیر روکه سانتا کروس تازه‌وارد افتاد و او هم دروازه خالی را گشود.

مالاگا در دقیقه 76 گل سوم را هم زد. خواکین که با نمایش بی‌نقصش خط دفاعی رئال را بارها آزار داده بود این بار با پاسی تماشایی توپ را به سانتاکروس سپرد و او هم آن را در سمت تیر نزدیک‌تر وارد دروازه کرد.

رئال تلاش کرد گل بزند و اوزیل روی پاس اشتباه مدافع حریف توپ را گرفت و آن را به بنزما سپرد و او هم در دقیقه 82 گل زد. اما در نهایت مالاگا این بازی را برد و با 31 امتیاز به فاصله دوامتیازی رئال 33 امتیازی رسید.

بازی دو صحنه جنجالی هم داشت. یکی در محوطه جریمه مالاگا که توپ به نظر می‌رسید به دست الیسئو برخورد کرده اما تشخیص اتفاق روی‌‌داده بسیار دشوار بود، و یکی هم لگدی که په‌په خارج از بازی به بازیکن حریف زد و داور به دادن کارت زرد به او بسنده کرد.



تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 13:19 نويسنده : Hamidreza ا

Isco, Golden Boy


مهاجم جوان مالاگا پدیده جدید فوتبال اروپا شناخته شد و جایزه پسر طلایی "GOLDEN BOY" را از آن خود کرد.

سایت باشگاه مالاگای اسپانیا گزارش داد، "ایسکو"، مهاجم جوان این تیم در رقابت با استفان الشعروای، مهاجم جوان میلان و تیبات کورتوس، دروازه‌بان آتلتیکومادرید موفق شد، جایزه "GOLDEN BOY" را که هر ساله به بهترین بازیکن زیر 21 ساله شاغل در اروپا داده می‌شود، از آن خود کند.
ایسکو قرار است جایزه خود را امشب قبل از دیدار با رئال مادرید دریافت کند. فرانچسکو ایسکو متولد 21 آوریل 1992 در شهر مالاگاست و سال گذشته به عنوان پدیده لیگا معرفی شد.
برندگان جایزه GOLDEN BOY:
2003: رافائل فان در فارت، هلند
2004: وین رونی، انگلیس
2005: لیونل مسی، آرژانتین
2006: سسک فابرگاس، اسپانیا
2007: سرخیو آگرو، آرژانتین
2008: اندرسون، برزیل
2009: آلکساندر پاتو، برزیل
2010: ماریو بالوتلی، ایتالیا
2011: ماریو گوتسه، آلمان
2012: فرانچسکو ایسکو، اسپانیا


 



تاريخ : شنبه 2 دی 1391 ا 16:5 نويسنده : Hamidreza ا

 

meisam bao
تيم‌هاي گهر درود و استقلال تهران از ساعت 13:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختي درود به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با گل دقيقه 66 ايمان موسوي به سود استقلال خاتمه يافت.

به گزارش ايسنا،هر دو تيم در نيمه نخست موقعيت‌هاي نصفه‌ونيمه‌اي روي دروازه‌ حريف ايجاد کردند ولي در مجموع برتري هيچ يک از دو تيم مشهود نبود.

با آغاز نيمه دوم دو تيم بر حملات خود افزودند. آبي‌پوشان در حالي که توپ و ميدان را در اختيار داشتند، در دقيقه 66 به گل رسيدند. گل آبي‌ها را سيد ايمان موسوي با ضربه سر به ثمر رساند تا در اولين بازي‌اش براي استقلال گلزني کرده باشد. همچنين خسرو حيدري در اين بازي از داور کارت زرد دريافت کرد.

اين ديدار که پس از صعود گهر به ليگ برتر اولين بازي اين تيم در دورود محسوب مي‌شد، با استقبال زياد تماشاگران همراه بود؛ به گونه‌اي که تماشاگران براي ديدن بازي روي پشت بام خانه‌هاي اطراف زمين بازي رفته بودند. اين مساله‌اي بود که پيش از مسئولان باشگاه استقلال نسبت به آن اعتراض داشتند و مي‌گفتند که ورزشگاه تختي دورود ظرفيت پذيرش تماشاگران اين بازي را نخواهد داشت.

با وجود اين که روز گذشته باران بسيار شديدي در دورود باريده بود، به همين دليل بازي دو تيم به جاي ديروز، امروز (شنبه) برگزار شد، چمن ورزشگاه تختي از وضعيت نسبتا خوبي برخوردار بود و هوا نيز نسبت به روز قبل آفتابي و مطلوب بود.

استقلال با اين پيروزي در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي بايد به مصاف ابومسلمي برود که ديروز با شکست صبا پا به اين مرحله گذاشته است.


 

 



تاريخ : شنبه 2 دی 1391 ا 15:48 نويسنده : Hamidreza ا

گزارش روز/ از سوپرماریو تا دروگبا؛همه گزینه های جانشینی پاتو وروبینیو درمیلان
 اگر روبینیو وپاتو،هر 2از میلان بروند، آلگری
تنها 4مهاجم دراختیار خواهد داشت که ال شاروی، پاتزینی، یانگ و بویان هستندکه با توجه به حضور میلان در3تورنمنت، تعداد کمی به نظر می رسد.
پاتو و روبینیو نامهای مهم میلان در بازار ژانویه هستند. حالا یا میلان آنها را با هم می‌فروشد یا اینکه یکی از آنها از این تیم جدا می‌شود و برای آلگری یک مهاجم دیگر از راه می‌رسد. شاید هم دو مهاجم برای مربی روسونری در راه باشند. پس از پیروزی برابر پسکارا مربی میلان گفته بود حتی اگر روبینیو دوباره به شرایط بازی در میلان برسد، باشگاه درفکر جانشینی برای اوست. حالا باید وداع احتمالی پاتو را هم درنظر گرفت.
اگر هردو از میلان بروند، آلگری تنها چهار مهاجم دراختیار خواهد داشت که ال شاروی، پاتزینی، یانگ و بویان هستند. این چهار نفر برای فصلی که میلان بازی‌های مهمی هم درلیگ قهرمانان پیش رو دارد، خیلی کم هستند.
پاتو به همراه روبینیو به معنای 25 میلیون یورو پول نقد هستند. این پولی کافی برای رسیدن به یک بازیکن سطح بالا و درجه یک فوتبال اروپاست.
با فروش این برزیلی‌ها، صرف نظر از مشکلات جسمانی پاتو، میلان بخش عمده ای از کیفیت تکنیکی بازی خود را از دست می‌دهد. بنابراین باید دنبال جانشینی مناسب گردد.
بالوتلی گزینه اول روسونری
نخستین نام مطرح شده در میلان بالوتلی است. برلوسکنی اما نام او را از فهرست خریدهای میلان خط زده ولی آن زمان هنوز احتمال جدایی پاتو و روبینیو با هم مطرح نبود. برای ورود سوپرماریو به میلان مشکلاتی وجود دارند. او 37 میلیون یورو قیمت دارد و دستمزد بالایی دریافت می‌کند و به دلیل بازی برای منچسترسیتی درلیگ قهرمانان، دیگر نمی تواند درادامه فصل در چمپیونزلیگ مورد استفاده قرار گیرد. حتی اگر گالیانی بخواهد او را دراختیار گیرد، بهتراست برای ماه ژوئن و نه در ژانویه، روی او سرمایه گذاری کند.
دروگبا، دیگر گزینه مدنظر میلانی ها
دراین شرایط چه بازیکنی برای بازار ژانویه مناسب تراست؟ میلان با یووه برای گرفتن دیدیه دروگبا دوئلی دیرینه دارد. مهاجم ساحل عاجی درحال حاضر در شنهوا شانگهای حضور دارد، ولی قصد دارد دوباره به فوتبال سطح بالای اروپا برگردد. یوونتوس از مدتها پیش درپی اوست و ورود میلان به این معامله شرایط را پیچیده می‌کند.
دروگبا درلیگ قهرمانان می‌تواند بازی کند و با اینکه جزو فلسفه جوان گرایی تیم نیست، اما بدون پاتو و روبینیو حضور یک بازیکن باتجربه برای این تیم ضروری به نظر می‌رسد. او گلهای زیادی می‌زند و از تجربه خوبی هم برخوردار است. ازجمله معایب پیوستن این بازیکن به میلان، شرایط قراردادی اوست. دروگبا در ماه مارس 35 ساله می‌شود و می‌خواهد تا سال 2015 با روسونری قرارداد امضا کند. جام ملتهای آفریقا روز 19 ژانویه شروع می‌شود و او به مدت یک ماه دراختیار میلان نخواهد بود.
گزینه های دیگر الگری و گالیانی
گزینه‌های دیگری که برای میلان وجود دارند، کوالیارلا مهاجم یووه و پاستوره مهاجم پی اس جی هستند. اما با توجه به مصدومیت بندتنر یووه به کوالیارلا نیاز دارد و پاستوره هم یکی از بازیکنانی است که گالیانی از مدتها پیش به او علاقه داشته و حتی چند روز پیش هم او را به طور قرضی از پاری سن ژرمن درخواست کرده بود که با پاسخ منفی این باشگاه روبه رو شد.



تاريخ : شنبه 2 دی 1391 ا 14:30 نويسنده : Hamidreza ا

برنامه پخش مستقیم رقابت های فوتبال اعلام شد
 دیدارهای فوتبال ایران و باشگاه‌های اروپایی به صورت مستقیم از شبکه سوم و ورزش پخش خواهد شد.
دیدار تیم های گهر دورود و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم رقابت‌های جام حذفی امروز به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. برنامه پخش مستقیم رقابت‌های فوتبال در هفته جاری به شرح زیر است:
 
 شنبه 02/10/1391
جام حذفی: گهر دورود - استقلال از شبکه سه، ساعت : 13:30
هفته 17 لالیگا : مالاگا - رئال مادرید، ساعت : 22:30
هفته 18 سری آ : رم - میلان، ساعت : 23:15
 
یکشنبه 03/10/1391
هفته 18 لیگ برتر انگلیس : سوانزی - منچستریونایتد، ساعت : 17:00
هفته 18 لیگ برتر انگلیس : چلسی - آستون ویلا، ساعت : 19:30
 
سه‌شنبه 05/10/1391
هفته 18 جام خلیج فارس : مس - سپاهان، ساعت : 15:00
هفته 18 جام خلیج فارس : پرسپولیس - نفت آبادان، ساعت : 17:30
 
چهارشنبه 06/10/1391
هفته 18 جام خلیج فارس : آلومینیوم - استقلال، ساعت : 17:30



تاريخ : شنبه 2 دی 1391 ا 14:26 نويسنده : Hamidreza ا

تيم فوتبال استقلال در نيمه نخست ديدارش برابر استيل‌آذين گهر دورود متوقف شد.


نيمه نخست ديدار فوتبال استيل‌آذين گهر دورود و استقلال که در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي کشور از ساعت 13:30 در دورود آغاز شده بود با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

هر دو تيم در نيمه نخست موقعيت‌هاي نصفه و نيمه اي روي دروازه‌ حريف ايجاد کردند، ولي در مجموع برتري هيچ يک از دو تيم مشهود نبود.

اين ديدار که پس از صعود گهر به ليگ برتر اولين بازي اين تيم در دورود محسوب مي‌شد با استقبال زياد تماشاگران همراه بود به گونه‌اي که تماشاگران براي ديدن بازي روي پشت بام خانه‌هاي اطراف رفته بودند. اين مساله‌اي بود که پيش از اين مسئولان باشگاه استقلال نسبت به آن اعتراض داشتند و مي‌گفتند که ورزشگاه تختي دورود ظرفيت پذيرش تماشاگران اين بازي را نخواهد داشت.

با وجود اين که روز گذشته باران بسيار شديدي در دورود باريده بود، به همين دليل بازي دو تيم به جاي ديروز، امروز (شنبه) برگزار شد، چمن ورزشگاه تختي از وضعيت نسبتا خوبي برخوردار بود و هوا نيز نسبت به روز قبل آفتابي و مطلوب بود.

يدالله‌ جهانبازي داور مسابقه است.

برنده اين ديدار در مرحله يک چهارم نهايي روز 20 دي ماه به مصاف تيم ابومسلم مشهد مي‌رود.




تاريخ : شنبه 2 دی 1391 ا 14:25 نويسنده : Hamidreza ا

شهاب گردان رسما از پرسپولیس جدا شد
دروازه بان پرسپولیس رسما قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.
خبرآنلاین نوشت: نیمکت نشینی ها مداوم در
پرسپولیس،از دست دادن جایگاه در تیم ملی و حاشیه هایی که پس از آمدن به پرسپولیس برایش به وجود آمد باعث شد تا شهاب گردان قراردادش با تیم سرخپوش پایتخت را فسخ کند.گردان ضمن تایید این خبر گفت:«دو ساعت پیش کارهایم را انجام دادم و قراردادم را با پرسپولیس فسخ کردم
او در پاسخ به این سوال که آیا به سپاهان می رود یا نه هم این واکنش را نشان داد:«نه! می خواهم به نساجی قائمشهر بروم تا کمی در این تیم آرامش داشته باشم.»شهاب بلافاصله حرفهایش را اصلاح کرد و ادامه داد:«شوخی کردم،می خواهم به اصفهان بروم.مذاکراتی با سپاهانی ها انجام داده ام که اگر به توافق برسم نیم فصل دوم در این تیم بازی خواهم کرد.



تاريخ : شنبه 2 دی 1391 ا 14:22 نويسنده : Hamidreza ا

Wesley Sneijder - Inter یولانته، همسر وسلی اسنایدر، اعلام کرد که این ستاره هلندی در ژانویه اینتر را ترک خواهد کرد.

اسنایدر حاضر نشد پیشنهاد مدیران اینتر برای تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را بپذیرد و به همین دلیل از ترکیب نرآتزوری کنار گذاشته شد.

او زودتر از سایر بازیکنان اینتر به تعطیلات سال نو فرستاده شد و اکنون به نظر می رسد آخرین روزهای او در سن سیرو فرا رسیده است.

یولانته اسنایدر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در آستانه ترک میلان هستیم. همه چیز در روزهای ابتدایی ژانویه جفت و جور می شود. مقصد ما؟ ما به دنبال یک جای ایده آل برای خانواده مان هستیم. در حال حاضر من به حرفه خودم فکر نمی کنم."

از فنرباغچه و دو تیم شهر منچستر به عنوان مشتریان اصلی این ملی پوش هلندی نام برده می شود. 




تاريخ : جمعه 1 دی 1391 ا 21:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.